Velkommen til sesongåpning 4. mai

15. april 2024

Hjertelig velkommen til sesongen 2024! Lørdag 4. mai inviterer vi til sesongåpning med åpning av utstillingen Hurvin Anderson: Salon Paintings, ny skulptur av Tatiana Trouvé, og som alltid - pølser og prosecco!

Program for dagen:

11.30: Offisiell åpning utenfor The Twist

12.00: Åpning av årets utstilling Hurvin Anderson: Salon Paintings

Årets skulptur av Tatiana Trouvé vil være tilgjengelig i Tresliperiet fra klokken 12.00.

Tradisjon tro serveres det gratis pølser fra Kistefos Viltkjøtt og prosecco til alle denne dagen.

Skulpturparken, Industrimuseet, kafeen og museumsbutikken åpner klokken 11.00. The Twist åpnes klokken 12.00.

Billetter kan bestilles via lenken under eller kjøpes ved en av inngangene. Kistefos er et stort område så alle kommer inn.

Innbyggere i Jevnaker, Lunner, Nittedal og Gran har gratis inngang gjennom Sparebankstiftelsen. Vennligst oppgi navn og adresse ved inngangen.

Velkommen!

2009 HA TDA00891 Afrosheen ph Catherine Wharfe

Hurvin Anderson, Afrosheen, 2009. © Hurvin Anderson. Gjengitt med tillatelse fra kunstneren, Christen Sveaas’ Kunstsamling og Thomas Dane Gallery. Foto: Thierry Bal.